Зміна бізнес-моделі банку
За останні декілька років змінилась країна, економіка, учасники ринку, вимоги клієнтів. Нова реальність потребувала трансформації стратегії банку. Сьогодні стратегічна мета ПУМБ - створити стійку бізнес-модель: одночасно розвивати різні напрямки бізнесу, вийти в прибуток, швидко перелаштовуватися до нових умов. В центрі бізнес-моделі банку знаходиться клієнт. Для його зручності створюється багатоканальна модель обслуговування та взаємодії з банком.
Банк співпрацює з клієнтами:
- в стандартних і міні-відділеннях
- на сервісно-розрахунковій платформі «ПУМБ online»
- в мобільномі банкінгу на смартфонах
- через SMS-банкінг
- з допомогою банкоматів та платіжних терміналів
- в call-центрі та з допомогою телемаркетингу
- з допомогою агентів, брокерів та web-партнерів
- в соціальних мережах
- на платіжній платформі Pay Hub.