Як ПУМБ створював цінність для клієнтів у період коронакризи: кейси банку на Українському маркетинг-форумі
14 червня, понеділок

27-28 травня 2021 в КЦВ «Парковий» пройшов Український маркетинг-форум на тему «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах». У цьогорічному форумі взяли участь більш ніж 80 доповідачів із різних компаній та країн. Звісно, і без ПУМБ тут не обійшлось. Директор із маркетингу Ксенія Сікорська виступила з доповіддю на тему «Коронакриза як драйвер креативності та створення цінності. Кейси ПУМБ».

У своєму виступі Ксенія розповіла, як створити дійсно актуальну ціннісну пропозицію для клієнта, що важливіше – прибуток чи лояльність клієнта, як діджіталізувати клієнтський досвід та зберегти нову розкіш часу – human touch. Це коло питань, що постали минулого року перед командою ПУМБ, коли потрібно було перебудувати маркетингові процеси та стратегію, зробивши її більш сталою. У результаті навіть в умовах коронакризи наш банк зміг створити сміливі рекламні кампанії, які дозволили залучити нових клієнтів і зберегти лояльність існуючих.

Наводимо основні тези з виступу Ксенії:

Кампанія #1. «Дамо кризі бій» (травень 2020)

  • Минулого року кожен бізнес стояв перед вибором — завмерти, нападати чи бігти. Ми вирішили нападати. Але не на клієнтів, а на кризу. Обираючи, заспокоювати клієнтів чи підтримувати, ми вирішили дати бійцівські рукавиці замість хустинки для витирання сліз — так народилася перша кампанія на підтримку малого бізнесу «Дамо кризі бій».
  • Чесність, доведена до честі. Ми скасували плату за платежі у гривні, скасували абонплату за POS-термінали.
  • Як результат — нас визнали «Кращим банком-антивірусом» (за версією журналу «Бізнес») та банком №1 у номінації «Опора МСБ» (Фінансовий оскар). Рівень спонтанного знання серед ФОПів виріс на 77% (це безпрецедентний ріст). Ми досягли рекордної кількості переглядів — 9,2 млн та отримали 12 000 заявок на бронь рахунків.

Кампанія #2. «Перша вигідна кредитка від ПУМБ» (вересень 2020)

  • Це перша вигідна кредитка для клієнта, а не для банку.
  • Продукт — це емоція. Історії, які лягли в основу рекламної — це історії реальних людей. Люди хочуть допомогти мамі заплатити за комуналку, купити батькам телевізор, просто сходити на дискотеку, отримати нове взуття…
  • Ми отримали WOW-результати: зріст спонтанного знання до 34% і 4-я позиція в списку вибору, 145 тис. клієнтів скористались пропозицією, індекс лояльності клієнта — 64%.
  • Слідкуючи за динамікою нашої клієнтської бази, яка прийшла з цією кампанією, ми бачимо, що клієнті з нами залишилися навіть після закінчення акційних умов — ми вибудували певний емоційний зв'язок.

Кампанія #3. «Заради усмішки малого бізнесу» (травень 2020)

  • За абстрактним бізнесом — живі люди.
  • Ми пропонували продукт швидко, ефективно та викликаючи усмішку. Рішення за доступними кредитами 5-7-9% для юросіб за 7 днів, онлайн відкриття рахунків для юросіб, узгодження ЗЕД-контрактів для юросіб за 3 години — все це заради усмішки малого бізнесу!
  • Ми слухаємо клієнтів, чуємо та досліджуємо їх.

Підсумовуючи:

  1. ME-World — у минулому. Спочатку думаємо про клієнта, а не про себе.
  2. Емпатія — ключ для створення цінності.
  3. Емоція — сцілюємо коронастрес позитивним вайбом.
  4. Чесність без зірочок.

Завершила свій виступ Ксенія Сікорська надихаючими словами: «Ми всі звикли винити коронавірус. За рік ми навчились це робити дуже віртуозно. Ми знаємо, що втратили, але разом із тим, ми багато чого придбали, оскільки прожили той досвід, який би ніколи не отримали у звичайних умовах. Це певні цінності, які ми навчилися створювати. Маленькі та великі, професійні та приватні. Мені здається, нам усім набридли чорні лебеді, давайте ми полюбимо нову птицю фенікс, тому що ми всі в тій чи іншій мірі переродилися, очистилися і стали сильнішими!»

Приєднуйтесь до нас у linkedin

linkedIn

Отримати на e-mail

Введіть Вашу електронну адресу

Будь ласка, погодьтеся на обробку персональних даних Будь ласка, введіть e-mail

Новину відправлено

Перевірте e-mail Дякуємо за Вашу цікавість!

+