Я завжди помічаю клієнта (вітаю, посміхаюся, приділяю увагу)
Я розумію потреби клієнта і пропоную йому рішення
Я користуюся продуктами свого банку, щоб ставити себе на місце клієнта і покращувати продукти та сервіс для клієнтів
Я завжди цікавлюся, чи задоволений мій клієнт, щоб знати, де я можу поліпшити сервіс для клієнта
Я знаю, як мої дії впливають на результат інших колег і будую свою роботу таким чином, щоб не підвести інших, тим самим забезпечуючи загальний результат
Я домовляюся з колегами про спільні дії і в рамках досягнутих домовленостей своєчасно виконую обіцянки
Я переконуюся в тому, що зроблена мною частина роботи відповідає очікуванням інших учасників бізнес-процесу
Я завжди допомагаю, коли мене про це просять або пропоную допомогу, коли бачу, що можу бути корисний
Я визнаю досягненням моїх колег, ділюся з ними інформацією, знаннями та досвідом для того, щоб забезпечити результат і зробити ПУМБ банком першого вибору
Я створюю позитивну робочу атмосферу на робочому місці
Я ставлюся до колег як до партнерів, а не як до противників
Я беру на себе зобов'язання і виконую їх
Я визнаю / беру відповідальність за будь-який результат моїх дій
Я визнаю помилки, які стали результатом моїх дій, і пропоную варіанти рішень
Я повідомляю про статус взятих на себе зобов'язань
Я шукаю причину в собі, задаючи питання: «Які мої дії / бездіяльність призвели до такого результату?»
Якщо я помічаю, що в банку щось працює не так, я або вирішую питання сам, або повідомляю про це власнику процесу
Я досягаю результат: прикладаю зусилля, шукаю рішення, прошу допомоги в досягненні результату. При першій невдачі, я не відмовляюся від завдання, я шукаю спосіб як досягти результат.
Я задаю собі питання:
- який результат цього процесу?
- чи я зробив все для досягнення результату?
- що ще я можу зробити для досягнення результату?
- що поганого може статися, якщо результат не буде досягнутий (якщо я не виконаю це завдання)?
Я допомагаю іншим в досягненні результату: ділюся інформацією, кращими практиками, відповідаю на запити, питаю чи потрібна допомога.
Я чітко знаю який повинен бути мій результат, результат мого підрозділу і банку
Я підтримую зміни:
Про ідею я не говорю погано або добре, я говорю фактами:
Пропонуючи інновації, я аргументую за принципом «чи варта шкурка вичинки»:
- додаткова вартість і собівартість
- вигоди сьогодні і завтра для банку і підрозділу
Я допомагаю іншим приймати і реалізовувати зміни.
Я знаю тренди у своїй професійній області і суміжних областях, пропоную ідеї щодо поліпшення і беру за них відповідальність: беру участь у робочих групах, беру лідерство проекту
Я кожен день покращують свій результат
Я шукаю нові бенчмарки на ринку і прагну перевершувати їх