ПУМБ увійшов у ТОП-12 найкращих роботодавців України за версією Forbes
14 січня, п'ятниця

ПУМБ посів 12 сходинку у незалежному рейтингу Forbes Україна «50 найкращих роботодавців» серед найбільших українських компаній з різних сфер. Серед банків ПУМБ займає 1-шу позицію.

Рейтинг «50 найкращих роботодавців» оприлюднений у січневому номері видання Forbes Україна. Цей рейтинг щорічно проводить видання Forbes у партнерстві з сайтом для пошуку роботи Work.ua. Нагадаємо, що минулого року ПУМБ був на 13 сходинці. 

Серед 11 представлених банків у цьогорічному рейтингу ПУМБ — лідер.

Рейтинг роботодавців складено на основі анкет, які анонімно заповнювали працівники українських компаній, що мають річний обіг понад 4 млрд грн, а кількість їхніх працівників перевищує 1 тис. Загалом було отримано майже 26 000 анкет. Також під час формування рейтингу бралися до уваги оцінки експертів ринку праці та інформація з відкритих джерел.

 

Загальна оцінка роботодавця складається з 23 показників, об’єднаних у вісім критеріїв. Серед них — лояльність (20%), винагорода (20%), умови праці (20%), соціальний пакет (10%), інформаційна відкритість (10%), можливості для розвитку (5%), відчуття захисту (5%) та інші фактори (10%).

Співробітники та незалежні експерти високо оцінили ставлення до співробітників в ПУМБ, людиноцентричність та інноваційні підходи у роботі з персоналом. Цьогоріч із 100 можливих балів ПУМБ отримав 79.

«Упродовж року ми реалізуємо різноманітні проєкти для співробітників. Це як навчальні та професійні заходи, так і програми з покращення фізичного та ментального здоров’я. У фокусі уваги нашого банку — людина і, як показує практика, це позитивно впливає на ефективність роботи наших співробітників та на показниках бізнесу загалом, — зазначила Тетяна Костюченко, заступниця Голови правління по роботі з персоналом ПУМБ.

— Дуже приємно, що ПУМБ вже другий рік поспіль займає високі позиції у рейтингу роботодавців України. Це свідчить про те, що ми на правильному шляху».

 

Для співробітників головного офісу у 2021 році став стабільним гібридний формат роботи, який дозволяє більш ефективно планувати особистий час та досягати балансу робота-життя. У працівників мережі з'явився покращений соціальний пакет. А з початку 2022 року до всіх працівників банку, які пройшли випробувальний термін, застосовується програма добровільного медичного страхування. Більшість співробітників отримала розширення кар'єрних можливостей, оскільки територіальна ознака фахівців не є обмеженням для роботи. У зв'язку з трайбізацією (переходом на роботу в Agile-трайбах) колеги спробували себе в нових ролях, у них з'явилися нові кар'єрні можливості, цікаві проєкти, гнучка методологія роботи та можливість гнучко будувати кар'єру. Співробітники отримали можливість користуватися послугами психолога та коуча (сервіс психологічної підтримки). У навчанні банк фокусується на особистісному розвитку співробітників: проводяться тренінги, вебінари, спрямовані на пошук гармонії та балансу. Цьогоріч планується відродити офлайн-проєкт Happy Office (культурні лекції, виїзні екскурсії тощо). 

Приєднуйтесь до нас у linkedin

linkedIn

Отримати на e-mail

Введіть Вашу електронну адресу

Будь ласка, погодьтеся на обробку персональних даних Будь ласка, введіть e-mail

Новину відправлено

Перевірте e-mail Дякуємо за Вашу цікавість!

+