Наш банк отримав нагороду Премії HR-бренд Україна 2020 в номінації «HR-маркетинг в дії» проєкт «eNPS: покращуємо досвід співробітників разом!». Пишаємося, адже команда ПУМБ втілила в життя масштабний, важливий і успішний проєкт, і його визнали найкращі HR-експерти країни!
Церемонія нагородження відбулась 5 листопада в форматі онлайн-конференції. Разом з ПУМБ нагороди отримали компанії, які реалізували в 2019-2020 роках кращі програми по роботі з персоналом. Цьогоріч були розглянуті 40 проєктів від 33 українських та міжнародних компаній.
Проєкт «eNPS: Покращуємо досвід співробітників разом» був розроблений з ініціативи команди Департаменту по роботі з персоналом ПУМБ. eNPS (скорочено від Employee Net Promoter Score) – це методологія, яка вивчає рівень лояльності співробітників. В результаті реалізації проєкту показник eNPS в ПУМБ збільшився на 12% (28-40), індекс задоволеності працівників роботодавцем зріс на 0,6 пункти (0,91-0,97), показники залученості, задоволеності, лояльності зросли кожен на 5%; плинність кадрів зменшилась на 5%.
З 2019 р. в банку була запроваджена Система управління досвідом співробітників. Впродовж минулого року було визначено 5 загальнобанківських фокусів, в рамках яких реалізовано більше 600 командних ініціатив – від покращення побутових умов праці до систем мотивації, тімбілдінгових активностей, до кар'єрних переміщень в банку та покращення комунікації зі співробітниками.
Простежується кореляція показників eNPS із результатами бізнесу. Зокрема, за результатами 2019 року, прибуток на 1 співробітника зріс на 5%, показник річного прибутку перевиконаний на 21%. ПУМБ отримав рекордний за всю історію банку прибуток – 2,6 млрд грн.
«Чому у нас вийшло? По-перше, у нашого банку чудовий СЕО, який нас надихав і брав активну участь в проєкті. По-друге, ми використовували системний підхід до всього, що робили. І по-третє – наші співробітники дійсно були залучені до всіх ініціатив», – підкреслила заступник Голови Правління ПУМБ по роботі з персоналом Тетяна Костюченко.
Банк надає не лише всі соціальні гарантії, передбачені законодавством України, а й проводить навчання, надає медичне страхування, матеріально підтримує співробітників в разі стаціонарного лікування захворювання на COVID-19, впроваджує ініціативи, направлені на покращення корпоративного клімату та взаємодії.
У щорічному опитуванні 2019 року, в яке також були включені питання eNPS, взяли участь 89% співробітників. Додатково у 16 кількісних опитуваннях колеги надіслали 12 тисяч анкет та 8800 відкритих коментарів.
«Головна складова успіху цього проєкту – активна позиція самих співробітників. Ми бачимо, як змінюється корпоративна культура. Вчорашні детрактори перетворилися на сьогоднішніх драйверів змін у ПУМБ»,– прокоментувала керівник Управління з розвитку бренду роботодавця, керівник проєкту eNPS Світлана Тихоненко.
Дякуємо усім керівникам ПУМБ за щоденну роботу зі своїми командами і вміння слухати і чути кожного! eNPS – це не проєкт, це наша щоденна культура! Зрештою це перемога кожного з нас, адже ми змінюємо свій банк на краще УСІ РАЗОМ!
Пропонуємо вам надихаюче відео:
Для інформації
Незалежна щорічна «Премія HR-бренд» одинадцятий рік поспіль відзначає найяскравіші і найефективніші практики по роботі з персоналом. Це єдиний в Україні проєкт, який дозволяє будь-якому роботодавцю розповісти про найбільш вдалі приклади турботи про своїх співробітників і про інноваційні способи створення найбільш сприятливих і комфортних умов роботи. Організатор проєкту – кадровий портал grs.ua.
eNPS (скорочено від Employee Net Promoter Score) – це метод оцінки, який дозволяє організаціям виміряти лояльність співробітників. Працівникам ставиться одне запитання: чи готові вони рекомендувати свого роботодавця іншим людям на ринку. Вимірюється відсоток співробітників, які дають максимально позитивні відповіді (промоутери), а також ті, які дають негативні відповіді (детрактори). Показник eNPS – це різниця між відсотком промоутерів і детракторів. Чим вищий цей показник, тим краще ситуація з персоналом в середині організації. Відкриті відповіді на запитання «Чому?» вказують на те, що саме подобається і не подобається співробітникам в компанії і дозволяють зрозуміти причини відповідей.
Приєднуйтесь до нас у linkedin
Отримати на e-mail
Новину відправлено
Перевірте e-mail Дякуємо за Вашу цікавість!