ПУМБ – переможець Премії HR-бренд 2020!
12 листопада 2020

Наш банк отримав нагороду Премії        HR-бренд Україна 2020 в номінації          «HR-маркетинг в дії» проєкт «eNPS: покращуємо досвід співробітників разом!». Пишаємося, адже команда ПУМБ втілила в життя масштабний, важливий і успішний проєкт, і його визнали найкращі HR-експерти країни! 

Церемонія нагородження відбулась 5 листопада в форматі онлайн-конференції. Разом з ПУМБ нагороди отримали компанії, які реалізували в 2019-2020 роках кращі програми по роботі з персоналом. Цьогоріч були розглянуті 40 проєктів від 33 українських та міжнародних компаній.

Проєкт «eNPS: Покращуємо досвід співробітників разом» був розроблений з ініціативи команди   Департаменту по роботі з   персоналом ПУМБ. eNPS (скорочено від Employee Net Promoter Score) – це методологія, яка вивчає рівень лояльності співробітників. В результаті реалізації проєкту показник eNPS в ПУМБ збільшився на 12% (28-40), індекс   задоволеності працівників роботодавцем зріс на 0,6 пункти (0,91-0,97), показники залученості, задоволеності, лояльності зросли кожен на 5%; плинність кадрів зменшилась на 5%.
З 2019 р. в банку була запроваджена Система управління досвідом співробітників. Впродовж минулого року було визначено 5 загальнобанківських фокусів,  в рамках яких реалізовано більше 600 командних ініціатив – від покращення побутових умов праці до систем мотивації, тімбілдінгових активностей, до кар'єрних переміщень в банку та покращення комунікації зі співробітниками.
Простежується кореляція показників eNPS із результатами бізнесу. Зокрема, за результатами 2019 року, 
прибуток на 1 співробітника зріс на 5%, показник річного прибутку перевиконаний на 21%. ПУМБ отримав рекордний за всю історію банку прибуток – 2,6 млрд грн.

«Чому у нас вийшло? По-перше, у нашого банку чудовий СЕО, який нас надихав і брав активну участь в проєкті.    По-друге, ми використовували системний підхід до всього,  що робили. І по-третє – наші співробітники дійсно були залучені до всіх ініціатив», – підкреслила заступник Голови Правління ПУМБ по роботі з персоналом Тетяна Костюченко.

Банк надає не лише всі соціальні гарантії, передбачені законодавством України, а й проводить навчання, надає  медичне страхування, матеріально підтримує співробітників в разі стаціонарного лікування захворювання на COVID-19, впроваджує ініціативи, направлені на покращення корпоративного клімату та взаємодії.

У щорічному опитуванні 2019 року, в яке також були включені питання eNPS, взяли  участь 89% співробітників. Додатково у 16 кількісних опитуваннях колеги надіслали 12 тисяч анкет та 8800 відкритих коментарів.

 «Головна складова успіху цього проєкту – активна позиція самих співробітників. Ми бачимо, як   змінюється корпоративна  культура. Вчорашні детрактори перетворилися на сьогоднішніх драйверів змін у ПУМБ»,– прокоментувала керівник Управління з розвитку бренду роботодавця, керівник  проєкту eNPS Світлана Тихоненко.

Дякуємо усім керівникам ПУМБ за щоденну роботу зі своїми командами і вміння слухати і чути кожного!  eNPS – це не проєкт, це наша щоденна культура! Зрештою це перемога кожного з нас, адже ми змінюємо свій банк на краще УСІ РАЗОМ!

Пропонуємо вам надихаюче відео:

Для інформації

Незалежна щорічна «Премія HR-бренд» одинадцятий рік поспіль відзначає найяскравіші і найефективніші практики по роботі з персоналом. Це єдиний в Україні проєкт, який дозволяє будь-якому роботодавцю розповісти про найбільш вдалі приклади турботи про своїх співробітників і про інноваційні способи створення найбільш сприятливих і комфортних умов роботи. Організатор проєкту – кадровий портал grs.ua.

eNPS (скорочено від Employee Net Promoter Score) – це метод оцінки, який дозволяє організаціям виміряти лояльність співробітників. Працівникам ставиться одне запитання: чи готові вони рекомендувати свого роботодавця іншим людям на ринку. Вимірюється відсоток співробітників, які дають максимально позитивні відповіді (промоутери), а також ті, які дають негативні відповіді (детрактори). Показник eNPS – це різниця між відсотком промоутерів і детракторів. Чим вищий цей показник, тим краще ситуація з персоналом в середині організації. Відкриті відповіді на запитання «Чому?» вказують на те, що саме подобається і не подобається співробітникам в компанії і дозволяють зрозуміти причини відповідей.

 

Приєднуйтесь до нас у linkedin

linkedIn

Отримати на e-mail

Введіть Вашу електронну адресу

Будь ласка, погодьтеся на обробку персональних даних Будь ласка, введіть e-mail

Новину відправлено

Перевірте e-mail Дякуємо за Вашу цікавість!

+