15 березня наш банк почав офіційно надавати послуги з генерації кваліфікованих електронних підписів. Це стало можливим завдяки плідній та копіткій роботі співробітників Департаменту інформаційної безпеки, Департаменту Корпоративного бізнесу та Департаменту інформаційних технологій.
Що ж таке АЦСК і КЕП? Давайте розбиратися разом!
Акредитований центр сертифікації ключів (далі – АЦСК) – це центр, до основних завдань якого входить надання послуг кваліфікованого електронного цифрового підпису (далі – КЕП) та оптимізація роботи систем електронного документообігу. У цих системах важливим фактором є використання КЕП та надання консультаційних послуг клієнтам банку з питань електронного підпису.
Закони України прирівнюють за юридичною силою електронні документи, підписані КЕП, і документи з власноручним підписом або печаткою, створюючи правову основу для застосування КЕП та здійснення юридично значущих дій у процесі електронного документообігу. Документи після накладання КЕП не можуть бути змінені або підроблені – завдяки надійним криптографічним алгоритмам. Вони забезпечують конфіденційність інформації, яка має на увазі неможливість доступу до неї будь-якої особи, що не володіє секретним ключем.
Слід також зазначити, що у період пандемії COVID-19 використання електронного цифрового підпису допомагає зменшити соціальні контакти між клієнтами та державними органами влади, не порушуючи юридичну силу в усіх необхідних звітах, що формуються для міністерств, відомств та будь-яких інших контролюючих органів України.
Використовуючи КЕП, клієнт може удосконалити бізнес-процеси на підприємстві завдяки впровадженню електронного документообігу, що істотно скоротить об'єми паперової документації, зекономить час співробітників на вирішення завдань та витрати підприємства, пов'язані з укладанням договорів, оформленням і пересиланням платіжних документів.
Заступник Голови Правління з питань безпеки Леонід Скалозуб зазначив: «Створення власного АЦСК та впровадження КЕП – ще одне свідчення нашої спроможності до швидких змін у напрямі реагування на потреби клієнта. Можливість використання КЕП в процесах ПУМБ надає нашому бізнесу додаткові конкурентні переваги та можливості подальшого розвитку в напрямі діджиталізації. КЕП не тільки істотно пришвидшує здійснення численних комерційних операцій, а й забезпечую додаткову надійність (завдяки застосуванню шифрування) та особисту безпеку клієнта. Адже виключає необхідність додаткових зустрічей і багатогодинних переговорів, що дуже актуально в умовах карантинний обмежень під час пандемії COVID-19».
Кваліфікований електронний підпис – ефективне рішення для всіх, хто хоче йти в ногу з новими вимогами часу. Документи, підписані КЕП, можуть бути передані до місця призначення протягом декількох секунд. Усі учасники електронного документообігу отримують рівні можливості, незалежно від їх віддаленості один від одного.
Приєднуйтесь до нас у linkedin
- Проєктний офіс ПУМБ виграв у PMO Global Awards
- ПУМБ отримав 4 Гран-прі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України»
- Перемога ПУМБ у Премії HR-бренд Україна 2024
- Отримай свій перший офер і стань частиною команди у відділеннях ПУМБ!
- ПУМБ втретє поспіль визнано найкращим роботодавцем фінансового сектору України
Отримати на e-mail
Новину відправлено
Перевірте e-mail Дякуємо за Вашу цікавість!