eNPS: як ПУМБ турбується про своїх співробітників
08 вересня 2020

З настанням карантину наше професійне життя змінилося, і сьогоднішні реалії можуть продовжуватися достатньо довго.          

«На жаль, в нинішніх умовах багато проєктів, які були заплановані в рамках eNPS, не можуть бути реалізовані або втратили свою актуальність. Але є те, що ніколи не втратить актуальності – турбота банку про своїх людей», –зазначила начальник Управління з розвитку бренду роботодавця Департаменту по роботі з персоналом Світлана Тихоненко.

Що саме банк робив, щоб підтримати своїх співробітників у цей непростий час:  

1.    Забезпечення оперативного переходу на віддалений формат роботи, надання відповідного обладнання (за необхідності) та технічної підтримки

  • Терміново закуплені 260 ноутбуків, 300 гарнітур та ще 200 ноутбуків очікуються для додаткової заміни застарілого обладнання.
  • Оброблені 2530 запитів на надання прав віддаленого доступу.
  • Усі зустрічі максимально переведені в online-формат.

2.    Проведення навчання в онлайн

Навчальні програми були адаптовані до нових реалій, і тепер тренінги в основному проходять в онлайн-форматі.

Так, у «Школі менеджменту ПУМБ» за цей час пройшло 14 тренінгів (54 заняття), у яких взяли участь близько 200 керівників. У Програмі з особистої ефективності взяли участь 78 співробітників. 227 колег пройшли зовнішнє навчання.

Окрім того, були запущені і нові проєкти: 2 вебінари про адаптацію нових співробітників, їх відвідали 160 керівників з ГО та мережі. Було проведено 2 вебінари Юнони Лотоцької «Вихід з локдауна: пастки, підводні камені, інструменти», у них взяли участь 350 керівників.

Ще одним новим проєктом став English Speaking Club. Уже відбулося близько 20 віртуальних зустрічей у форматі відеоконференцій Zoom.

3.    Виплата бонусів на рівні виконання планів у 2019 р.

У зв'язку з падінням обсягів продажів і загальним погіршенням економічної ситуації в країні, виплата бонусів для співробітників (крім керівників) на системах мотивації за період березень-квітень (для щомісячної мотивації) і за 1-й квартал (для квартальної мотивації) здійснювалася на рівні середнього бонусу в 2019 році.

4.    Оплата лікарняних і добровільне медичне страхування

З початку карантину банк оплатив 915 лікарняних (без урахування декрету, догляду за дитиною і невиробничих травм).
Важливим для колег був дозвіл при поганому самопочутті погодити відсутність із керівником і не оформляти лікарняний (щоб не наражатися на додаткову небезпеку). Цією можливістю скористалися сотні співробітників – колеги з усіх РЦ та майже з кожного департаменту ГО.

У рамках розширення програми добровільного медичного страхування застраховані 707 співробітників зі стажем роботи від 3 міс.

5.    Оплачуваний простій співробітників

Всього з початку карантину в оплачуваному простої (в різний час) знаходилося 3 355 співробітників.

6.    Виплата матеріальної допомоги співробітникам

Всім працівникам банку, які знаходяться в простої, згідно з законодавством, оплата праці проводиться на рівні 2/3 окладу. При цьому керівництвом ПУМБ на період простою прийнято рішення про виплату матеріальної допомоги співробітникам з мінімальними заробітними платами.

Крім цього, за 7 міс. 2020 було 153 звернення за матеріальною допомогою, з них 63 випадки пов'язані з наданням допомоги на лікування співробітників банку і лікування неповнолітніх дітей співробітників.

7.    Безкоштовне тестування співробітників на COVID-19

За рахунок банку на COVID-19 були протестовані 117 співробітників та відшкодовані кошти 9 особам за самостійне проходження тестування співробітником (при підозрі на COVID-19).

8.    Забезпечення працівників мережі та ГО засобами індивідуального захисту

Наш банк закупив за цей період: 287 000 одноразових масок, 29 000 респіраторів, 7 300 л дезінфекторів, 49 000 пар рукавичок.

У відділеннях банку встановлені бактерицидні лампи та автоматичні безконтактні диспенсери з дезінфектором.

9.    Високі стандарти чистоти та дезінфекції офісних приміщень

Для забезпечення відповідних умов праці робітників відділень та ГО було запроваджено: додаткові прибирання приміщень з дезінфікуючими засобами; обов’язкові провітрювання за встановленим графіком; правило «чистого робочого столу» для змоги більш ретельної обробки столів дезінфікуючими засобами; щоденне вимірювання температури робітникам. Закуплені спеціальні матеріали для дезінфекції робочих поверхонь, банкоматів, ПТКС та підлоги.

10.    Забезпечення повного та оперативного інформування про усі нововведення, правила та умови роботи через зручні канали (на вибір): корпоративний портал, корпоративна соцмережа Workplace, Telegram-канал PUMB in touch

Забезпечення оперативних відповідей з будь-яких запитань через групу COVID-19 Q&A. Зокрема, для співробітників розроблені пам’ятки щодо правил безпечної поведінки в офісі під час карантину.

Наш слоган, звернений до клієнтів, – «Працюємо для Вас!», але він так само актуальний стосовно наших внутрішніх клієнтів – співробітників!

Приєднуйтесь до нас у linkedin

linkedIn

Отримати на e-mail

Введіть Вашу електронну адресу

Будь ласка, погодьтеся на обробку персональних даних Будь ласка, введіть e-mail

Новину відправлено

Перевірте e-mail Дякуємо за Вашу цікавість!

+