Стратегічна візія ПУМБ 2021-2023: Become digital, stay human!
10 грудня 2020

У світі нової нормальності дуже важливо розуміти стратегію розвитку Банку і мати можливість бути частиною реалізації нових викликів. Цьогоріч традиційна стратегічна сесія пройшла 4 грудня в форматі YouTube-стрімінга з онлайн-чатом. Наші ТОП-менеджери зробили впевнений крок у діджитальне майбутнє ПУМБ.

Голова Правління Сергій Черненко представив основні стратегічні фокуси наступних трьох років:
1. Зростання частки ринку в цільових сегментах
2. Фокус на високодохідних кредитних продуктах
3. Розвиток діджитального каналу для повноцінної взаємодії з клієнтом.

 
При цьому банк прагне:
  • Нарощувати знання бренда ПУМБ як відправної точки і запуску всієї воронки продажів
  • Залишатися лідером у клієнтському досвіді для корпоративних і роздрібних клієнтів 
  • Ставати ще більш привабливим брендом роботодавця для внутрішніх клієнтів – наших співробітників.

Сергій Черненко зазначив: «Зберігаючи ДНК банку (стабільність, надійність, зростання прибутку, фокус на користь зовнішніх і внутрішніх клієнтів), ми маємо провести технологічну і культурну трансформацію банку і запропонувати: 

  • зовнішнім клієнтам – якісно новий рівень продуктів і сервісів з фокусом на поліпшення digital-досвіду в фінансових питаннях;
  • внутрішнім клієнтам – можливість впливати на поліпшення клієнтського досвіду та бути причетними до створення найбільш актуальних продуктів та сервісів у форматі figital – у поєднанні традиційно сильних фізичних каналів та digital-каналів.
 
 

Підсумувати це покликана наша стратегічна візія 2021-2023: Become digital, stay human!

 

Заступник Голови Правління ПУМБ по роботі з корпоративним бізнесом Сергій Магдич презентував стратегію корпоративного бізнесу, розказав, які стратегічні проєкти колеги планують розвивати, за рахунок яких драйверів вони будуть рухатись і головне – яким чином КБ буде прискорюватись. 


Заступник Голови Правління ПУМБ по роботі з роздрібним бізнесом Себастіан Рубай розповів, що коронавірус став найбільшим діджиталізатором в Україні та сформував нові потреби й очікування з боку клієнтів. Все має ставати простішим і швидшим. Себастіан окреслив стратегічні кроки в РБ, які стануть відповіддю на ці виклики.
 


 

Приєднуйтесь до нас у linkedin

linkedIn

Отримати на e-mail

Введіть Вашу електронну адресу

Будь ласка, погодьтеся на обробку персональних даних Будь ласка, введіть e-mail

Новину відправлено

Перевірте e-mail Дякуємо за Вашу цікавість!

+